Inspectie platform

Je kunt niet zonder

Vaste richtlijnen

Je kunt in deze tijd als professioneel wagenparkbeheerder niet meer zonder een vaste richtlijn die klanten eenduidig informeert.

Een duidelijk protocol is bepalend in het proces van schadekosten beheersen bij de afhandeling van lease- of verhuurcontracten.
In een ‘inleverprotocol’ kun je vastleggen wat jij verstaat onder acceptabele en verwijtbare schade. De huidige autotechniek verandert dermate snel dat je ieder half jaar dit protocol moet aanpassen. Wij doen dit voor jou, je loopt daardoor nooit achter en mist nooit wat.

Rapportage

Inzicht verhoogt tevredenheid

Al jouw klanten zullen enthousiast worden van de informatieve rapporten en correcte communicatie die de applicatie faciliteert. Enthousiaste klanten staan hierdoor postiever tegenover het doorbelasten van schades.

Overzicht maakt het makkelijker

Snel reageren en niets vergeten wil iedereen. Overdracht van werk is met het inspectie platform, instructievideo’s en handleidingen eenvoudig en tijdbesparend.

Meer opbrengst

Meer revenue

Met deze tool behaal je desgewenst meer terug op verwijtbare schades. Dat kan wel 15% meer zijn. Dat is veel geld en dat terwijl de applicatie juist tijd en moeite bespaart.

Correcte data

Een hoogwaardige gedigitaliseerde rapportage van een voertuig maakt delen eenvoudig. “Auto goed in beeld, jij goed in beeld!”
Reken met deze weergave kwaliteit op meer en betere kopers.

Wat is het

Gemak

Iedereen kan met het Inspectie platform eenvoudig schades afhandelen. Opdrachten voor inspecties plan je snel in. De door jou gekozen inspecteur voert deze uit en je ontvangt real-time het eindrapport voor verdere verwerking. Terugkerende inspecties zijn te monitoren en alles kun je direct koppelen aan het eigen lease management systeem. De optie Planning is een eigen plansysteem voor inspecteurs en transporteurs binnen je eigen netwerk.

Betrouwbaar

Je kunt rekenen op overzichtelijke gegevensopslag die je altijd weer kunt terugvinden. Met de optie Poolbeheer organiseer je bijvoorbeeld het opknappen van schades, het aansturen en andere vervolgacties na inname. Met de optie Zelfscannen kan je op jouw dashboard de door berijders of hikers uitgevoerde inspecties onderscheiden en afhandelen. 

Wat is het verschil

Bekijk de verschillen met de Inspectie en Remarketing platformen

Wat doet het

Maatwerk

Het Inspectie platform richt je in voor het eigen proces van schadebehandeling, uiteraard met je eigen look and feel. Met deze werkwijze behoudt je jouw vrijheid om stappen in het vervolgproces naar wens in te richten.
Iedereen kan snel en eenvoudig mee leren werken. Bijkomend voordeel zijn de variabele kosten; je betaalt per inspectie.

 

Tijdbesparend

  • Volledige geautomatiseerde BPM doorschuifregeling
  • Opdrachten voor transport, stalling, reparatie, preparatie of bandenhotel
  • Planningmodule voor eigen (of derden) inspecteurs
  • Combinatie met AutoZelfScan module

Voordelen

check Goede en consistente rapportage

check Een strak georganiseerd afwikkelingsproces

check Besparingen van € 100,- per einde contract

check Koppelen aan alle leasemanagement systemen

check Eenvoudig te bedienen en over te dragen

check Snel verschillen zien in opeenvolgende inspecties

check Inzicht tot in detail voorkomt discussies

Hebben wij jouw interesse?

Laat je gegevens achter om de Inspectie platform White Paper te downloaden en/of voor meer informatie.