Inspectie platform
Je kunt niet zonder
Vaste richtlijnen
Je kunt in deze tijd als professioneel wagenparkbeheerder niet meer zonder een vaste richtlijn die klanten eenduidig informeert.
Een duidelijk protocol is bepalend in het proces van schadekosten beheersen bij de afhandeling van lease- of verhuurcontracten.
In een ‘inleverprotocol’ kun je vastleggen wat jij verstaat onder acceptabele en verwijtbare schade. De huidige autotechniek verandert dermate snel dat je ieder half jaar dit protocol moet aanpassen. Wij doen dit voor jou, je loopt daardoor nooit achter en mist nooit wat.
Meer weten?
Rapportage
Inzicht verhoogt tevredenheid
Al jouw klanten zullen enthousiast worden van de informatieve rapporten en correcte communicatie die de applicatie faciliteert. Enthousiaste klanten staan hierdoor postiever tegenover het doorbelasten van schades.
Overzicht maakt het makkelijker
Snel reageren en niets vergeten wil iedereen. Overdracht van werk is met het inspectie platform, instructievideo’s en handleidingen eenvoudig en tijdbesparend.
Meer opbrengst
Meer revenue
Met deze tool behaal je desgewenst meer terug op verwijtbare schades. Dat kan wel 15% meer zijn. Dat is veel geld en dat terwijl de applicatie juist tijd en moeite bespaart.
Correcte data
Een hoogwaardige gedigitaliseerde rapportage van een voertuig maakt delen eenvoudig. “Auto goed in beeld, jij goed in beeld!”
Reken met deze weergave kwaliteit op meer en betere kopers.
Wat is het
Gemak
Iedereen kan met het Inspectie platform eenvoudig schades afhandelen. Opdrachten voor inspecties plan je snel in. De door jou gekozen inspecteur voert deze uit en je ontvangt real-time het eindrapport voor verdere verwerking. Terugkerende inspecties zijn te monitoren en alles kun je direct koppelen aan het eigen lease management systeem. De optie Planning is een eigen plansysteem voor inspecteurs en transporteurs binnen je eigen netwerk.
Betrouwbaar
Je kunt rekenen op overzichtelijke gegevensopslag die je altijd weer kunt terugvinden. Met de optie Poolbeheer organiseer je bijvoorbeeld het opknappen van schades, het aansturen en andere vervolgacties na inname. Met de optie Zelfscannen kan je op jouw dashboard de door berijders of hikers uitgevoerde inspecties onderscheiden en afhandelen.
Wat is het verschil
Bekijk de verschillen met de Inspectie en Remarketing platformen
Wat doet het
Maatwerk
Het Inspectie platform richt je in voor het eigen proces van schadebehandeling, uiteraard met je eigen look and feel. Met deze werkwijze behoudt je jouw vrijheid om stappen in het vervolgproces naar wens in te richten.
Iedereen kan snel en eenvoudig mee leren werken. Bijkomend voordeel zijn de variabele kosten; je betaalt per inspectie.
Tijdbesparend
- Volledige geautomatiseerde BPM doorschuifregeling
- Opdrachten voor transport, stalling, reparatie, preparatie of bandenhotel
- Planningmodule voor eigen (of derden) inspecteurs
- Combinatie met AutoZelfScan module
Voordelen
check Goede en consistente rapportage
check Een strak georganiseerd afwikkelingsproces
check Besparingen van € 100,- per einde contract
check Koppelen aan alle leasemanagement systemen
check Eenvoudig te bedienen en over te dragen
check Snel verschillen zien in opeenvolgende inspecties
check Inzicht tot in detail voorkomt discussies
Hebben wij jouw interesse?
Laat je gegevens achter om de Inspectie platform White Paper te downloaden en/of voor meer informatie.